waa .. da lame xupdate blog ni , quite bz lowh ..! huhu.. mana la smpat nk update sbb byk omwork nk wat .., act , post entry ni just nk cakap yang sy daa xkn update lg blog ni ( rarely ) .. huhu~~ .., knape erk ?? sbb sy nk study larh ! next year aku exam pmr ! upsr , pmr , n spm hanya sekali dan xboleh diulang ! so , aku nk wat yang terbaik !
Just nk bgtaw sikit , sy mybe akan on9 fs , tp sekejap jerk .., sy mau tahun ni lebyh baek n best dr tahun lepas .. n kepada seni0r yang amek exam pmr n spm , All the best ! jangan maen2 , klu result teruk , daa xboleh undur .. so , wat yang terhabis baek ! klu daa cuba , tp xdpt ugak ,, mybe ada hikmat disebaliknyer .. sabar larh yer !
erm, I think that's all for now ,, i have a lot of work to do ( eating , sleeping , smsing , reading , playing the sims ! ) hak3 .. gurau2 jerk ..! hhuhu.. for me , pmr just around the corner .. I don't have time to do stupid things just give my full attention to my study ! I must to be enjoy n try to luv study .. yeah ! Yaya , you can do it !! Insya~~ I can do it ! I will miss you all !
k, daa !
if sy xbusy , I will update dis blog !
muahhxx ! =)
Ahad, 22 Februari 2009
xtaw la ..
Dicatat oleh Aniera di 2:18 PG
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)


0 ulasan:
Catat Ulasan